godnatt kan man säja ..

hallå :D

sitter & kollar på bloggar.
såg nyss paradise hotel (på datan) eftersom jag sov när det gick på tv.
så jävla bra , Erik kom tillbaka , JIPPIEEEEEE! & JP.
paradise hotel är något man bara MÅSTE se seriöst?
Men whatever..

Ska snart sova är fett trött.
men jag har ont i halsen det är inte så bra för mej.
Gick typ inte att ladda upp bilder? OMG värsta jobbiga ..
Men från det till något annat!
Eller jag kan försöka ladda upp lite bilder , kanske går nu då.
det gick inte :/

Ph : Jag!
Kamera: :mobil.

Tiden går ju fan skit fort ju , redan 6 snart 7 december, var ju nyss 1a haha!
Längtar som *** till julen seriööööööst!
Och saker som jag vill göra i veckan.
* Färga håret.
* Träffa Anton saknar dej.
* Åka & köpa en mössa & en tröja.

Men vi ska inte snacka mer om det , skola imorgon (kanske för mej) mår inte så bra så jag tror inte jag kan gå, *happy face!



18 dagar kvar till jul afton!
3 månader & 27 dagar kvar t jag fyller år .


Saknar värmen!


Ska sova nu så GODNATT Kram/ J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0