hahhahah jag behöver inte plugga (happyface*

Yess , jag behöver inte plugga !
för jag glömde väskan hos albiona med allt i haha smart jag är.
men endå bra , så då slipper jag plugga.
Idag var man med albiona .
kom till henne vid 20 i 3 då dusha hon så jag satte mej vid deras data.
sen satt vi vid datan och prata och så, sen vid halv 7 åkte jag till stan för att hämta ett paket på posten ,
Sen åkte man hem jag & albiona brukar ALDRIG va så här kort stund :s
men idag haha !
På fredag ska albiona 'SOVA' hos mej , vi ska lana så vi kommer inte sova så mkt.
hihi massa bilder på bloggen då.
kommer bli myyyys !
men ja orkar inte blogga idag mer !
så aa vi ses imorgon (kanske) ska sova snart<3
Mjaow puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0