Inte pinsamt?

2010's pinsammaste tjejtest!
 

Den här veckan har jag ..
rökt - Nä

borstat tänderna - A
kysst någon - tror det.
kramat någon - Ja
bråkat - aa
haft sex - nä 
druckit alkohol - Näpp
strulat med en främmande - Nä
ätit pizza - Ja0

Ditten och datten, killarna tar dig på patten ..
min bh storlek är - öhm intressent ? men 70 a ? :S
min största önskan är - Byta klass
det pinsammaste jag gjort är - Vetej
min bikini är - Snygg !
jag älskar -Kärleken
jag hatar - Massa
jag kan dö för - Många!
jag skulle helst dö för - Mamma!
min bästa vän - Linda , albiona & alexandra!
en som alltid ställer upp - Mga!
en som får mig att le - Mga!
en som får mig att gråta - *****
en som får mig att må bra - Janina , hon är underbar ♥
en som får mig att stå på mina ben - ngn
en som jag ger mitt hjärta till - *******
en som betyder mest för mig - *****
en som svikit mig totalt - F
Jag föreslår helst ..
fanta/cola - Cola

öl/cider - cider
kjol/klänning - Klänning
cigg/snus - cigg, men jag röker nt!
kärlek/vänner - båda.
familj/eget liv - familj
hund/katt - Hund
tv/dator - dator
tvspel/dataspel - inget
rida/cross -RIDA ;o ?
rosa/röd - rosa

Använder du ..
rouge - kan hända !

mascara - JA!?
fondation - Ja !
puder - Nja ibland
Ögonskugga -nä
läppglans - Absolut
läppstift - Ne
kajal/eyeliner -  eyeliner



Kommentarer
Postat av: Anonym

veckansblogg :D

http://johannaochalexandra.blogg.se/2010/december/veckans-blogg.html#comment

2010-12-14 @ 21:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0