Smsaamej

pratat med albiona i en och en halv timma nu , ska sova nu ju!
Är inte trött men jag måste sova endp eftersom jag börjar kl 8.00 imorgon , efter skolan ska jag till albiona (eller efter kanske inte men aja ni fattar!
vi slutar halv 2 , kanske drar in t stan och chillar t halv 3 :DD
men nu ska jag nog ligga och smsa lite sen sova!
imorgon blire massa bloggning , på morgonen & hos albiona!
bilder oxå för vi tar nog några!
Eller jag orkar inte sova!
Jag måste åka till överby i heljen , kanske med någon kulig , kanske linda?
if du vill om du läser detta älskling :*
min vecka
Onsdag :skola , sen albiona
torsdag : skola sen älsklingen anton, saknar dej så mycket att det inte är sant , you are my everything!
fredag :messa nyss albiona & fråga om vi kunde va aja , det kommer vi va iaf det vet jag (A)
lördag : vetinte
söndag ;vetinte
dagens sms ääär!
: Det är december.
det är nu vi skall ha en kalender med choklad och gåvor , men dagens lucka är lite speciell, den är från mej!
Det är en god och varm decemberkram för å påminna dej om att jag bryr mej om dej och tycker om dej!
Goda vänner är det finaste man kan ha.
Därför hoppas jag att vi alltid kommer att vara vänner,inte bara nu, men även nästa december!
Skicka detta sms till alla du bryr dej om, för vänner betyder ALLT!
Fått det av ett par kompisar & älsklingen<3
Älskar mina vänner ni betyder ALLT!

fin bild !
Idag har jag:
vakna klockan 9 , gick upp och satte på tvn.
Klockan 10 åt jag frukost sen tv vid 12 satte jag på datan och blogga lite.
Sen vid 13 blev jag hungrig & sugen på något riktigt gått som typ ....?
HHHMMM aa jag vet , jojjos goda kladdiga kladdkaka MUMS!
gjorde den sen vid 14 datan - 17 sen kom mammi hem , sen johan !
Vi åt , skit god mat idag tyckte jag.
sen var klockan såpas mycket att paradise hotel börja.
Asså fett najjs nu , för Erik (snygging) har kommit tillbaka , haidi, jean pierre (JP) han som var med i ung & bortskämmd , men ni vet ju vem jp är ju <3
, Alexandra kom tillbaka (happyface) ,och någon som jag ikke känner t.
det är final vecka i paradise hotel , emelie MÅSTE vinna.
Så jävla söt är hon , gillar inte rimon han förstör bara för alla.
Paradise måndag t torsdag klockan 19:30 i tv6.
ni måste se d för er som inte ser.:-)
Sen datan,smsa lite oxå :*
Sen ringde anton och fråga om jag var sjuk haha , men vi ska nog va på tor , ällskar dej baby!:*
Smsa lite t och lite t hihi^^
Älskar min mobil så skön att smsa med .
Ni måste ge mej era nummer !
Smsar er bah.
Ni vet att jag älskar att messa (aaaaaaaa'<3
Men aah jag längtar t imorgon för då är det skola haha , och sen albiona!
Asså jag hatar min klass och allt men det kan vara kul endå ;)
Imorgon har vi musik, säkert matte och massa , på morgonen har vi som vanligt så att man tönder ljus och så , hihi^^
Jag läser Habib i skolan fett najjs hahahahaha!
Whatever!
Vad kan man mer skriva , Jo jag vet (A)

Godnatt!

love u all, [LL


Kommentarer
Postat av: ...<3

0706017207 <3

2010-12-11 @ 23:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0