Seriöst .... DÖD

Är död ZZZzzz!
Sover .. Snark Snark!
vart med alba hela kvällen.

Vi hade det najjs , bra va ?
Oh ja , nu är klockan snart halv tolv , men jag kan inte sova en ju!
ska sova typ vid 4 ..
Om någon är inne vid datan iaf.
Jag och alba har tatt minnst 50 bilder LITE vi vet !
Mer imorgon kan garantera det ju.
Bästa flummarna såklart är vi!
Mjaaaaaaaaaaow alba kommer till mej imorgon när hon vaknar !
det kan bli vid 8 haha , men vi får la se vafan.
Nä nu börjar jag få för långt !
Ska sluta skriva annars blir jag gay.

vad kom det ifrån?
hahahhahahahahh är dum och ful och bäst och tröt ..
NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

seriöst nu.


Trötta små brudar íallafall , det är en sak som är säkert!

Fan vad fail bild seriöst , vi är fan inte seriösta så gå inte från min blogg & tro det bara ;-)


 / Johannaaaaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0