minnen!

Sommaren 2009 :'(

skolavsluting (jag)

Sommarllov (jag)

Jag och matte !



då jag var den osminkade och normala johanna!

Hm (jag)

Lelle , Jag ( snygga )

Jag , Amanda   www.imjustemee.blogg.se ( amandas blogg )

Då , !

Vi hadee så kul då !


Jag var mej själv !


Börja bli som duu! (amanda)

Du förändrade mej ( klippte mej som du )
börja sminka mej !

Lärde känna anna klara !
vi blev bästisar!

vi sminka oss som fjortisar !
Jag älskade dej anna så mycket :'(


Sen var man sminkad och ful!

Vinter 2009 !
December



det var december even om man nt ser det !
Nyår med amanda :))

amanda ( imjustemee.blogg.se )

Jag då !


Mars! 2010

Jag och alba!

Vi




April - may!

Lelle ( nnnneaa.blogg.se ) Jag jojjish




juli

ojoj solbränd där!








vi!
Nu!

nice /
förlåt för så många bilder men <3

Kommentarer
Postat av: albiona <3

shit vad du har förändrats! :o

<33333

2010-11-28 @ 10:53:59
URL: http://albionakelmendi.blogg.se/
Postat av: johanna

Tack jag vet §§

2010-11-28 @ 12:14:16
URL: http://ttopclass.blogg.se/
Postat av: Jennifer Westman / JenniferWestman

shit! känner du Amanda!? :o jag med ;D<3

2010-12-14 @ 22:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0