Skola + albiona ♥♥

Först klockan 7:30 upp och hoppa , Fixa mej!
sen t skolan åkte bil.
Sen i skolan skulle vi ju sssssåååååååååååklarrrt sjunga för några från ombaruru (stavning)
jag sjöng inte så mycket menmen .
Sen vi hade inte en enda riktig lektion :ooo
Fett chill endåå , erkänn ?
kl 14:20 , Springa t bussen & t Albiona .
vi tog koooooooort , nicigt !
Albiona har bilderna så hon får skicka dom t mej sen (IMORGON)
sen kl 21:50 Bil hem!
22 : 10 ÄTA (sent) men jag hade inte ätit sen kl halv 12 .
22 : 20 DATAN !
Nu datan , Sen plugga (oxå sent)
Sen SOVA .
jag ska kanske vara med albiona imorgon !
på torsdag ska jag iaf vara med älsklingen !♥
YOU ARE MY EVERYTHING ♥



Oktober 2009     november 2009  juli 2010                   augusti 2010              NU !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0