söndag + 1 advent!

Tja, idag är det första advent , det närmar sej jul wiiih!
Jag önskar mej ingen dator nu efter som jag fick en igår ..
så jag önskar mej lite annant smått och gått ,:PP
1 Pyamas,mjuka tofflor och en ny varm morgon rock ! (allt tillsammas )
2 Precent kort på gina , junkyard , bik bok och hm.
3 chinos från junkyard (måste ha )
4 kläder (jeans väst)
5 skor (converase )
6 Väska t data
7 ny väska .
8 massa shalar.
9 ny skin jacka till våren!
10 ny plattång !
11 , pengar !
12 massa nytt smink !
13 klocka !
14 wesc hörlurar



Ska nt göra något speciellt idag !
bara vara hemma och mywsaa, och möblera om i mitt rum ..
gå ut och gå kanske!
ÄLSKAR min nya tröja hihi ^^
Vill färja mitt hår idag , men får nog bli imorgon eller på tisdag eller något sånt (:
Nu känner jag bara att jag vill städa mitt rum , (eller jag måste) för någon ska komma hit idag :PP
 / Jojjish the only!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för ny tröja du har ? :)

eller menar du din pets tröja

2010-11-28 @ 14:46:24
Postat av: johanna?

vadå pets?

2010-11-28 @ 15:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0